Knowing both Portuguese and English, I can fully laugh at the wonders google translator creates

I think that, while this could possibly be a good idea, it's still very young. It needs a lot more information about different builds (there can be more than one build for PvP/PvM) and I also think a program is not the best way to inform. Either a FAQ with all the info organized or a site (in Flash or HTML) as Roph suggested.
----------------------------------------------------------------------------------
Como sei Português e Inglês, consigo divertir-me com as maravilhas do tradutor do google.
Eu acho que, apesar de ser uma boa ideia, está ainda muito pouco desenvolvida. Precisa de muito mais informação sobre as diferentes builds visto que pode haver mais que uma build para PvP/PvM. E concordo com o Roph, um programa não é o melhor meio para fazer isto. Se calhar um FAQ bem organizado ou um site (feito em Flash ou HTML).
PS: Se quiseres ajuda a traduzir o site ou a fazer o programa, podes sempre mandar-me uma PM pelo fórum.